Blog Image

✰ News ✰

Norweigen Winner 2015 Hamar och Rallylydnad!

Kennel Year 2015 Posted on 2015-10-25 20:10

18/10-2015

Judge Karin Bergbom FIN

“Gösta” SEUCH DKUCH T. Ophiuchus åkte med “de sina” till Norsk Vinnare i Hamar för ett försök till ett Cert i Norge….och attans vad nära det var!!! Han vann sin klass och placerade sig som 4:a bästa hane med R-Cert. Stort grattis till en fin placering!!
“Wilmer” RLD N RLD F T. Mandeville The Strong tävlade i rallylydnad avancerad och blev godkänd med 74p. Grattis Kerstin! Bra jobbat!

“Gösta” T. Ophiuchus went with “his folks” to Norweigian Winner 2015 for a try to a Norweigian CAC….And My oh My…sooo near!!! He won his class and was placed as 4th best male with R-CAC. Big congrats to a fine placement!!
“Wilmer” RLD N RLD F T. Mandeville The Strong compeeted in rally obediance avanced and made it with 74p. Congrats Kerstin!! Well done!



Dortmund Germany

Kennel Year 2015 Posted on 2015-10-25 19:47

16/10-2015

Judge Birgit Seloy DK

PL DE VDH JunCh T. Paparazzi åkte till Dortmund och visad och klippt till perfektion av sin ägare…domaren gav honom en exellent kritik men inte över hans päls därför gav hon honom ett Very Good???

PL DE VDH JunCh T. Paparazzi went to Dortmund showed and groomed to perfection of his owner….Judge did get him exellent critics but didn’t like his coat and because of tha he got a Very Good???



DTK Hårlev

Kennel Year 2015 Posted on 2015-10-25 19:32

10-11/10-2015

Judge Mette Sörum DK and Bärbel Kralic DE
BIS jun final and brace class Mette Sörum

Denna helgen var vi i Hårlev där “Kenzo” T. Point Break verkligen imponerar på oss… Än en gång blir han BIR, BIR junior, Cert (hans 3:e), BIS-1 junior och shortlisted i finalen. “Mira” blir BIM. Dag två blir Kenzo utan CK för domarn tyckte han hade för lite färg i päls…Mira blev 3:a bästa tik.
Malin vår dotter tävlade i parklass med sin hund Diesel och med Mira där hon blev BIS-1 och BIS-3 dag 2

This weekend we was in Hårlev where Kenzo once again really impress on us….Once again BOB, BOB junior, Cert (his 3rd), BIS-1 junior and shortlisted in big final. Mira was BOS. Day two Kenzo didn’t get the CQ because Judge think he have to little colour in his coat….Mira was 3 rd best bitch.
Malin our daughter compeeted in braceclass both day’s with her dog Diesel and Mira. She was BIS-1 day one and BIS-2 day 2.



Rostock Int. Germany

Kennel Year 2015 Posted on 2015-10-25 19:07

4/10-2015

Judge Laura Cox Irl

Woohoo!!!! Vilken helg!!! Dag två i Rostock och de gjorde gjorde det igen!!! Vår lille prins Kenzo blev åter igen BIR, BIR-junior och fick sina jun-Cert och VDH Cert och prinsessan Mira blev BIM och med Cacib!!! Otroligt och tror knappt det är sant! I dagens finaler blev det dessvärre ingenting men vi är hur lyckliga som helst med som denna helgen blev! Många tack till BengtIngvar för hjälpen med Mira i BIR/BIM.

Woohoo!! What a weekend!!! Day two in Rostock and they did it again!!!! Our little prince Kenzo once again BOB and BOB junior and got his junior CAC both day’s and Junior VDH/KFT CAC, and princess Mira was BOS again with Cacib! Unbelivable and can hardly not belive this! This day in finals he didn’t place himself but we are sooo happy as it turnes out this weekend! Many thank’s to Bengt Ingvar for help with Mira in BOB/BOS!



Tånga Hed and KfT Rostock Germany

Kennel Year 2015 Posted on 2015-10-25 18:44

3/10-2015

Judge Tånga Hed Susan Keally Irl
Rostock Leos Jancik CZ,
finals Lilian Lleton DK and Leos Jancik

I Tånga Hed ställde Jonas själv sin “Daisy” T. Passion For Love i juniorklass och som blev en 4:e placering.
Själv åkte vi till Rostock denna helg där “Mira” MultiCh T. Marion My Precious blev BIM och prinsen “Kenzo” T.Point Break bara precis året fyllt med att överraska oss med att slå till med ett BIR, BIR junior, BIS-1 junior och sedan BIS-3…..herregud…det fick bli skumpa för att fira efter hans bravad!!!

In Tånga Hed did Jonas himself showed his “Daisy” T. passion For Love to a 4th place in juniorclass.
Peter and I did go to Rostock Germany this weekend where “Mira” Multich T. Marion My Precious was BOS.
The on which for surtain really did surprise us was our prince “Kenzo” T. Point Break just after his 1year birthday which became BOB, BOB junior, BIS-1 junior and BIS-3!!! OMG….after this it was little champagne to celebrate his bravade!!!



HD röntgen Paparazzi

Kennel Year 2015 Posted on 2015-10-25 18:23

21/9-2015

Woohoo….Tejarpsdalens Paparazzi HD röntgad med ett sååå glädjande resultat… A/B …grattis Nicole och Anja!!

Woohoo….Tejarpsdalens Paparazzi x-rayed with a haaaappy result….A/B….Congrats to Nicole and Anja!!!



DTK Hårlev and DKK Int Hilleröd KBHV-2015

Kennel Year 2015 Posted on 2015-10-25 18:17

19-20/9-2915

Judge Hårlev Peter Greenway GB and Hilleröd Bill Brown-Cole

Results: juniorclass “Kenzo” T. Point Break 2:nd in his class in Hårlev and in Hilleröd 2:nd and with CQ and R-CAC
“Gösta” SEUCH DKUCH T.Ophiuchus unplaced in Hilleröd in big championclass.
“Mira” MultiCh T. Marion My Precious 3rd best bitch in Hårlev and 2:nd best bitch with R-Cacib in Hilleröd.



Skk Eslöv Int!

Kennel Year 2015 Posted on 2015-10-25 18:02

13/9-2015


Judge Marie Hamill Irl

Här visades “Kenzo” T.Point Break i juniorklass där han blev 2:a med CK. “Mira” MultiCh T. Marion My Precious blev 2:a bästa tik med R-Cacib.

Here we showed “Kenzo” T. Point Break in juniorclass and he became 2nd in class with CQ. “Mira” MultiCh T. Marion My Precious became 2nd best bitch with R-Cacib.



SyTEK Bjuv

Kennel Year 2015 Posted on 2015-10-25 17:49

12/9-2015

SyTEK Bjuv
Judge Jul Hamlot NO

Här ställdes “Gösta” SEUCH DKUCH T. Ophiuchus i en stor championklass för första gången efter sitt championat och det gjordes med bravur!!! Han slutade som 2:a bästa hane. Stort grattis till Lotta o Ulf!
Lilla “Daisy” T. Passion Of Love ställdes i juniorklass vilken hon vann och dessutom fick CK. Hon blev sedan BIR junior men dessvärre inget i finalerna. Stort grattis till Jonas Lindeman.

Here was “Gösta” SEUCH DKUCH T. Ophiuchus shown in first time in Championclass after his championat and that he did very well among a big class. He ended as 2nd best male. Congrats to owners Lotta and Ulf.
In Juniorclass little “Daisy” T. Passion For Love was shown which she won and with CQ and was also BOB junior. Unfortually she was not placed in the finals. Congratulations to owner Jonas Lindeman.



Varde in Denmark!

Kennel Year 2015 Posted on 2015-10-25 17:33

29-30/8-2015

DTK and DKK Varde
Judge Lilian Lleton DK and Astrid Lundava Est

Woohoo…vilken helg!!!
Första dagen blev “Mira” MultiCh T. Marion My Precious BIR och “Kenzo” T. Point Break slog till med ett BIM med Cert, BIR junior och bara 11mån gammal. Helt otroligt!!! Dag två blev Mira 2:a bästa tik och Kenzo 2:a bästa hane med Cert IGEN…Vilken överraskande rolig helg att komma hem med BIR, BIM, BIR Junior och 2 Cert samt en massa fina rosetter!!!

Woohoo…what a weekend!!!
First day “Mira” T.Marion My Precious was BOB and “Kenzo” really surprise us with BOS, CAC and BOB junior only 11 months of age!! Unbelivable!!! Day 2 Mira was 2nd best bitch and Kenzo 2nd best male and CAC AGAIN!!!! An surprising and very funny weekend and coming home with BOB, BOS, BOB junior, 2 CAC and a bunch of nice crocards!!



Leipzig

Kennel Year 2015 Posted on 2015-10-25 17:00

22-23/8-2015

Leipzig Sieger Leipzig 2015 and German Winner 2015
Judge Siegrid Wurgatsch DE and Gitty Schwab Lux

Hemma igen ifrån en helg med utställningar i Leipzig!
MultiCh Marion My Precious “Mira” slutförde sitt KFT championat och kan nu även tillföra DECH i stamtavlan. Dag 1 blev hon BIM med Cacib och fick titeln Sieger Leipzig 2015. Dag 2 blev hon 2:a bästa tik med R-Cacib.
PL DE JunCh Tejarpsdalens Paparazzi blev BIR junior, BIR båda dagarna över alla wheaten, Junior Sieger Leipzig 2015, German Junior Winner 2015 och VDH JunCh. Stort grattis till ägare och handler Nicole Gnädig. Vi var också glada för att få möjligheten att ta foto på 3 generationer. Från vänster är det T. Point Break, Pappa MultiCh Extra’s Esquire, Farfar MultiCh Wheaten Rebel’s Like An Irish Lord och T. Paparazzi.
Vi hade en underbart trevlig helg tillsammans med Malin, Nicole, Anja och andra vänner i Leipzig.

Back home from shows in Leipzig!
MultiCh Marion My Precious “Mira” completed her KFT championship! First day best bitch with Cacib and Sieger Leipzig 2015. Next day 2nd best bitch with R-Cacib.
PL DE Tejarpsdalens Paparazzi was BOB junior, BOB over all both day’s and Junior Sieger Leipzig 2015, German Junior Winner 2015 and VDH Junior Champion. Hugh Congratulations to owner and handler Nicole Gnädig. We was also able to take photo of 3 generations… From left T.Point Break, daddy MultiCh Extra’s Esquire, grandfather MultiCh Wheaten Rebel’s Like An Irish Lord, and T. Paparazzi
We had an most wonderful weekend together with Malin, Nicole and Anja and other friends in Leipzig!