Blog Image

✰ News ✰

Internationale Dog Show Rostock DE

Kennel Year 2016 Posted on 2016-12-06 23:58

1-2/10-2016

Internationale Dog Show Rostock
Judge Frauke Korte

Här skulle vi ställa ut Kenzo T. Point Break och Mira T. Marion My Precious båda dagarna men det blev inte som vi önskat. Mira blev sjuk så vi fick stryka henne och Kenzo deltog bara en utav dagarna då han blev 3:a bästa hane med VDH Cert.

Here we was going to show both Kenzo T. Point Break and Mira T. Marion My Precious both day’s but it went not as we wanted. Mira got sick so we redrew her and Kenzo was only showed one day to a 3rd best male with VDH CAC.

Photos by Kirsten Bruns (DE)



DTK Hårlev DK

Kennel Year 2016 Posted on 2016-12-06 23:43

18/9-2016

DTK Hårlev DK
Judge Roger Crooks GB

Första utställningen i champion klass för både Kenzo T. Point Break och T. Freya..låt oss se hur det går…blir rätt så tufft nu för en nybliven två åring. Så 3 hundar nu med i champion klasserna. Bäst gick det för Freys som ännu en dag vann sin nya klass och blev BIR och fick första klubcertet. Tjohooo!! Mira T. Marion My Precious blev 4:a med CK. Kenzo i sin nya champion klass blev 4:a med CK. Så bra start för de båda nykomlingarna i championklass. Mira tävlade med barnbarnet Tova 8 years old som vann “barn med hund” Stort grattis Tova!!

First show in championclass for both Kenzo T. Point Break and T. Freya..let’s see how this will go..rather thuff for a just 2 years old male. So 3 dogs now in champion classes. It did go best for Freya who also won her new class and went BOB and got her first club CAC. Tjohooo!! Mira T. Marion My Precious went 4th with CQ. Kenzo in his new class went 4th with CQ. So a very good start for the “new ones” in champion class.
Mira was also compeeting with our grandchild Tova 8 years old in “child with dog” and won this! Hugh congratulations Tova!



KBHV-2016 Ballerup

Kennel Year 2016 Posted on 2016-12-06 23:30

17/9-2016

KBHV-2016 Ballerup
Int. Judge Birthe Scheel DK.

Fösta utställningen i öppen klass för Kenzo T. Point Break efter sin 2 års dag den 16/9. Kan därmed tävla om championat om turen är framme eftersom han har två svenska Cert och 10 danska Cert. Och han gjorde det…Han vann öppen klassen. Blev 3:a bästa hane med Cert och därmed SVENSK & DANSK CHAMPION! Whooohoooo!!
Så var det flickornas tur.. Först ut i öppen klass var T. Freya som oxå vann sin klass, blev bästa tik, BIM, CACIB, KBHV-2016 och…SVENSK & DANSK CHAMPION!! Whooohoooo!! Mira T. Marion My Precious blev 4:a bästa tik så en riktigt lyckad dag!!

First show in openclass for Kenzo T. Point Break after his 2nd birthday day 16/9. He can then compeet of champion title if he is lucky because he already have two swedish and 10 Danish CAC. And he did it!! He won open class and became 3rd best male with CAC and then is SWEDISH & DANISH CHAMPION!! Whooohoooo!!
Now the girls.. First is T. Freya in open class wich she won, then best bitch, CAC, BOS, KBHV-2016 and…SWEDISH & DANISH CHAMPION!! Whooohoooo!!
Mira T. Marion My Precious was 4th best bitch do a very happy day!!



Luxemburg

Kennel Year 2016 Posted on 2016-12-06 21:11

11/9-2016

T. Klio in Luxemburg… BIR / BOB veteran and Bennelux-W 2016



SyTEK Bjuv

Kennel Year 2016 Posted on 2016-12-06 21:06

11/9-2016

SyTEK Bjuv
Judge Viva Maria Soleckyj Szpunar PL

Var så kul att få träffa Gösta T. Ophiuchus och Daisy T. Passion For Love och deras matte/hussar igen. 4 hundar från vår kennel var visade och vi hade även en uppfödargrupp. Nedan ser ni resultaten.

Was so fun to meet Gösta T. Ophiuchus and Daisy T. passion For Love and their “mum/dad” again on this show. 4 dogs from us was showed and we also had a breeders Group. Down under you see the results.

Intermediate Class Males:
T. Point Break 1CQ, 6th best male, R-Cert/CAC, BIM/BOS- intermadiate

Champion Class Males:
T. Ophiuchus 3rd CQ, 3rd best male


Intermediate Class Bitches:

T. Passion For Love. 1CQ, BIR/BOB intermadiate

Champion Class Bitches:
T. Marion My Precious

Breeders Group:
1 HP, BIR/BOB, BIS-3



Eslöv Int.

Kennel Year 2016 Posted on 2016-12-06 20:50

10/9-2016

Eslöv
Int. Judge Michael Gavin IE

Varmt varmt så in i det redan på morgonen och värre under dagen…men trots det var hundarna fantastiska. Först Kenzo i unghundsklass vilken han vann med CK men inget mera sen. Det gick bättre för Mira T. Marion My Precious som först blev bästa tik sen även tog hem BIR.

Hot hot hot already early in the morning and more hot under the day…but dogs did fantastic inspite of this. First Kenzo T. Point Break in intermadiate where it was 1st with CQ. Better for Mira.. She go all the way first best bitch and CACIB then BOB.



Giessen DE

Kennel Year 2016 Posted on 2016-12-06 20:40

3/9-2016

International Dog Show Giessen DE

Judge Elly Weijenborg-Weggemans NL

T. Klio är i Giessen Tyskland och blir BIR veteran

T. Klio is in Giessen Germany and did BOB veteran



EDS Brussels

Kennel Year 2016 Posted on 2016-12-06 20:33

28/8-2016

EDS Brussels
Judge R. Kazlauskaite LT

Denna tripp till Bryssel var planerad sen länge ihop med vår dotter och våra vänner från Wales. Det var så varmt från det vi startade till vi kom hem. Vi spenderade en och en halv dag på att köra ner och guuud så mycket trafik på en fredag och lördag. På plats så mötte vi då våra underbara vänner och vi tog tillvara på detta allihop och hade så trevligt tillsammans. Vilken upplevelse det var att komma på detta EDS, fantastiskt. Några fantastiska placeringar blev det inte för våra två hundar Kenzo T. Point Break och T. Marion My Precious, de placerade sig som tvåor i sina respektive klasser. Men vår dotters hund, Kenzo’s far tog hem hela rasket. Kenzo var även med på en avelsgrupp efter sin far ihopa med sina walesiska halvsyskon.

This tripp was planned for long time with our daughter and some friends from Wales. It was very hot al day’s from we started until we get home. We splended one and a half day’s to get there and huuuu much traffic a friday and saturday. On place we met our lovely friends and we surtenly enjoyed every moment of it. What experience it was to be to EDS it was so fantastic. Our placements with our dogs was not so fantastic…Both Kenzo T. Point Break and Mira T. Marion My Precious was second in there classes. But our daughters dog and Kenzo’s father won everything. Kenzo also was with a progeny Group after his father with his waleish halfsibblings.



2 x Leipzig

Kennel Year 2016 Posted on 2016-12-06 20:07

20-21/8-2016

International Dog Show Judge Tina Talouse FIN
German Winner Show Falk Siewert DE.

T. Paparazzies visades båda dagarna och var “på Top”. Han älskar att visa upp sig i ringen. Han placerade sig som 2:a bästa hane båda dagarna med VDH/KFT Cert. Han blir även tilldelad Cacib’en båda dagarna eftersom den vinnande hunden alla redan är CIB. Snyggt jobbat Nicole och Paparazzi

T. Paparazzi was showed both day’s and he was “on Top”. He Enjoy himself in the ring. He placed himself both day’s as 2nd best male with VDH/KFT CAC. And he also get the CACIB both day’s becsuse the winning fog already was CIB. Very well done Nicole and Paparazzi!



Ronneby Nat. & Lillehammer

Kennel Year 2016 Posted on 2016-12-06 19:40

13/8-2016

Ronneby Judge Jetta Tschokkinen FIN
Lillehammer

Ronneby visade vi 2 hundar. Kenzo T. Point Break i unghundsklass och domaren var riktigt förtjust i honom. Han placerade sig dom 2:a bästa hane med CERT efter sin far som blev bästa hane och BIR. Mira T. Marion My Precious gick oxå bra..hon blev 2:a bästa tik.
Samma dag åkte Gösta T. Ophiuchus till Lillehammer i Norge för ett andra försök på ett Cert…Det gick jättebra och han blev 2:a bästa hane men med R-Cert och R-Cacib. Inte riktigt vad man vill ha när man åker så långt. Men stort grattis till Lotta o Ulf för hur dom helst så var det en fantastisk placering!

In Ronneby we showed 2 dogs. Kenzo T. Point Break in intermadiate and Judge was thrilled of him. He places himself as 2nd best male with CAC after his father who was best male and BOB. Mira T. Marion My Precious did also well..she was 2nd best bitch.
Same day Gösta T. Ophiuchus did go to Lillehammer in Norway for a second try to take a CAC… He did go well and was 2nd best male but with a R-CAC and R-CACIB. Not what you want on such long tripp. But congrats to Lotta and Ulf to a marvolouse 2nd best male placement.



DTK Svendborg

Kennel Year 2016 Posted on 2016-12-06 19:21

23-24/7-2016

DTK Svenborg
Judge Kevin Maye IE and Jurate Butkiene

Mira T. Marion My Precious åkte med Malin till Svendborg. Första dagen blev hon 3:a bästa tik. Andra dagen endast 2:a med CK.

Mira T. Marion My Precious go with Malin to Svendborg. First day she went as 3rd best bitch. Second day it was 2nd with CQ.